8 lis 2015

Mam na imię Ala i o ile kilka osób znało mnie jeszcze z Youtuba kilka lat temu, tak teraz widać mnie przede wszystkim na Instagramie.

Głównym założeniem tego bloga jest udokumentowywanie podróży jakie odbywam i tego jak się do nich przygotowuję. Zapiski będą możliwie szczere i dokładne pod względem informacyjnym. Nie będę udawała że wiem wszystko i podróże to mój chleb powszedni. Jak każdy popełniam po drodze błędy i pomyłki, jednak każda problemowa sytuacja uczy mnie czegoś nowego. Im dalej się wyprawiam w świat, tym więcej doświadczenia zdobywam.


Dotychczas podróżowałam w dość porządny i zorganizowany sposób. W połowie 2014 roku zaczeliśmy naszą przygodę z biwakowaniem i powoli kompletujemy nasz ekwipunek. A pod koniec 2015 roku postawimy nasze pierwsze kroki jako backpackerzy. Dziś moją całą uwagę zaprząta grudniowy wyjazd na drugi koniec świata i małe przygotowania do niego. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz